Dawniej do prowadzenia projektu potrzebna była chmara asystentów i góry papieru kancelaryjnego. Obecnie wystarczy kilka sprytnych aplikacji. Zobacz co warto zainstalować aby lepiej wykorzystać czas pracy i łatwiej uporać się z obowiązkami.
Uzbrojeni w smartfon i podłączeni do sieci mamy wszelkie możliwości aby optymalnie wykorzystać swoją aktywność zawodową. Co ważne, nie ma znaczenia czy siedzimy w szklanym biurowcu czy w hamaku na Bahamach – dzięki tym aplikacjom możemy sprawnie działać zdalnie bez jakichkolwiek ograniczeń geograficznych.
Trello – aplikacja do zarządzania zadaniami
Wyobraź sobie wielką, wirtualną tablicę korkową, którą możesz idealnie uporządkować, udostępnić i współtworzyć z innymi. Wyobraź sobie, jak komfortowo pracuje się zdalnie mając do dyspozycji takie narzędzie. Bo tak właśnie działa Trello. Twórz listy zadań, określaj kto ma je wykonać, śledź postępy a wszystko połącz z Dropboxem i Google Drive. Dzięki Trello zdalne prowadzenie projektu jest banalnie proste.
Cena: zawsze bezpłatne
Platformy: Android, iOS oraz w dowolnej przeglądarce desktopowej
POBIERZ
Slack – aplikacja/chat dla pracowników
Można śmiało zaryzykować tezę, że od dobrej komunikacji zespołu zależy więcej niż połowa sukcesu danego projektu. Dlatego narzędzia takie jak Slack robią kawał dobrej roboty. Aplikacja łączy funkcje forum tematycznego i komunikatora, gromadzi w jednym miejscu całą komunikację grupową podzieloną na tematy i wątki oraz w przejrzysty sposób pozwala udostępniać treści.
Cena: bezpłatne
Platformy: Android, iOS oraz w dowolnej przeglądarce desktopowej
POBIERZ
Sectograph – wizualizacje z zaplanowanych wydarzeń w kalendarzu Google
Do ścisłego zarządzania czasem powstało wiele aplikacji. Jedną z ciekawszych jest Sectograph. Automatycznie pobiera wszystkie zaplanowane wydarzenia z kalendarza Google i wizualizuje je w formie wykresu kołowego. To dużo bardziej przemawia do wyobraźni i pozwala lepiej kontrolować harmonogram zadań. Ułatwia też planowanie czasu wolnego, pokazuje codzienne aktywności, ich proporcje oraz możliwe korekty. Może się przydać zarówno w podróżach biznesowych jak i układaniu planu zajęć na studiach.
Cena: bezpłatna, 8,49 zł-13,99 zł za element
Platformy: Android, Android Wear, iOS
POBIERZ
Habitica: Gamify Your Tasks – aplikacja do zarządzania praca na „pół serio”
Grywalizacja zadań od lat zyskuje coraz większą popularność a Habitica jest tego idealnym przykładem. Zamienia codzienne życie w przygodę rodem ze znanych gier RPG. Za wykonane zadania zdobywamy achievementy, nauka podnosi nas na kolejne levele a codzienne pokonywanie trudności przynosi punkty doświadczenia. W ten sposób łatwiej zmotywować do się ukończenia dawno zaniedbanych zadań, regularnych ćwiczeń albo podnieść efektywność całej grupy pracującej nad wspólnym projektem.
Cena: bezpłatna, 4,09 zł-244,99 zł za element
Platformy: Android, iOS
POBIERZ
Squid – aplikacja do prezentacji
Chcesz zrobić szybką prezentację, narysować prosty szkic albo machnąć odręczną notatkę a pod ręką masz tylko smartfona lub tablet? Nic prostszego! Squid pozwala tworzyć wektorowe obrazy przy pomocy aktywnego pióra, pasywnego rysika lub palca bezpośrednio na ekranie dotykowym. Możesz je potem łatwo udostępniać i powiększać bez utraty jakości. Co więcej, każdy Twój projekt możesz zapisać w chmurze, dzięki czemu zawsze masz do niego dostęp na dowolnym urządzeniu.
Cena: darmowa, 5,00 zł-50,00 zł za element
Platformy: Android, iOS
POBIERZ
TeamViewer – apliakcja zdalny dostęp do komputera
Zdalne rozwiązywanie problemów jeszcze nigdy nie było takie proste. TeamViewer pozwala podłączyć się bezpośrednio do innego komputera i uzyskać dostęp do wszystkich jego funkcji. Dzięki temu można zarówno dokonywać napraw, edytować pliki jak i korzystać z urządzeń na drugim końcu świata. Aplikacja mobilna pozwala również łączyć się z innymi urządzeniami mobilnymi, umożliwia prowadzenie telekonferencji, przesyłanie plików a wszystko w bezpiecznym połączeniu szyfrowanym 256 Bit AES
Cena: darmowa
Platformy: Android, iOS
POBIERZ
Ten wpis nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.