Aktualizacja Panelu Klienta

Szanowni Państwo,

informujemy, że od najbliższego poniedziałku (17.02) wszelkie transakcje zlecone w serwisie Ekantor.pl dokonywane będą na zaktualizowanym Panelu Klienta. Mamy nadzieję, że zmiany jeszcze bardziej ułatwią zawieranie transakcji oraz intuicyjny sposób poruszania się po naszym systemie.

Wprowadzone aktualizacje m.in. zwiększają możliwości zarządzania danymi do logowania, wprowadzonymi rachunkami bankowymi, a także usprawniają dostępność panelu transakcyjnego na wszelkiego rodzaju urządzeniach mobilnych. W przypadku posiadania kilku rachunków bankowych w jednej walucie, dla Państwa wygody i przejrzystości zleceń, usunęliśmy także możliwość automatycznego podstawiania pierwszego rachunku bankowego z listy – od teraz należy go wybrać ręcznie.

Jednocześnie przypominamy, że wraz z pierwszym logowaniem poprosimy Państwa o zaktualizowanie swoich danych osobowych. Więcej informacji na ten temat znajdą Państwo tutaj.

W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do dyspozycji.

Z poważaniem,
zespół Ekantor.pl

Data: 12.02.2020,  12:08