O promowaniu marki przez sport mówi Kamil Miłkowski. Wywiad z dyrektorem zarzadzającym Ekantor.pl

Z okazji rocznicy podpisania umowy sponsorskiej z Falubazem Zielona Góra zapraszamy do przeczytania wywiadu z dyrektorem zarządzającym Ekantor.pl udzielonym dla SponsoringSport.pl. Kamil Miłkowski opowiada w nim m.in. o początkach działalności firmy, podejmowanych inicjatywach sponsorskich, a także możliwościach płynących z promowania marki poprzez żużel.

 

Firmy zwykle przez wiele lat pracują na to by móc zaistnieć w świecie sportu. Nam udało się to już po pierwszym roku działalności, dzięki bardzo szybkiemu rozwojowi naszej platformy wymiany walut, jak i poszerzeniu możliwości współpracy z Klientami kantorów stacjonarnych, którzy obdarzyli nas zaufaniem już wiele lat temu. Pozwoliło to zwiększyć wiarygodność firmy, a nowi Klienci szybko dostrzegli, że jesteśmy silną marką mającą stabilne podstawy. Dodatkowo sponsoring umożliwił nam przygotowanie ofert premium dla naszych Klientów. Możemy zaproponować im m.in. uczestnictwo w eventach czy poznanie świata czarnego sportu niemal od kuchni.

 

Zdradza również, jaka jest rola sportu w życiu firmy oraz czy aktywność fizyczna towarzyszy współpracownikom na co dzień.

 

Sport jest elementem scalającym nasz zespół. Zawsze znajdujemy czas na rozmowę o żużlu, choć w naszym teamie są zarówno kibice Falubazu, Unii Leszno i Sparty Wrocław. Na kibicowaniu się jednak nie kończy. Ekantor.pl łączy pasjonatów przeróżnych dyscyplin. Prezes firmy, Adrian Marcinkiewicz jest tego doskonałym przykładem. To wielokrotny zwycięzca zawodów kartingowych z serii ROK Cup Poland i jeden z najlepszych zawodników w kraju.

 

Więcej na ten temat można przeczytać tutaj.

Data: 09.01.2017,  00:00