Żużlowcy Ekantor.pl Falubazu Zielona Góra zmienili pracę
Żużlowcy Ekantor.pl Falubazu Zielona Góra zmienili pracę
Trzech zawodników drużyny Ekantor.pl Falubazu Zielona Góra postanowiło zostać pracownikami internetowego kantoru wymiany walut. Piotr Protasiewicz, Jarosław Hampel i Patryk Dudek to żużlowcy, którzy na jeden dzień przejęli stanowiska u tytularnego sponsora swojego klubu. Podsumowaniem akcji jest film relacjonujący przedsięwzięcie pod hasłem “Jedna drużyna, jeden kierunek”.
Na początku tygodnia Pepe, Hampel i Duzers zapomnieli o kevlarach i ubrali się w firmowe koszulki. Stadion zamienili na biurowiec w centrum miasta, natomiast motocykle na klawiatury.
Tak wygląda praca w kantorze internetowym z przymrużeniem oka
“Co by było, gdyby zawodnicy Ekantor.pl Falubazu pracowali u swojego sponsora tytularnego?” – takie pytanie rozpoczyna krótkometrażowy film z udziałem zielonogórskich żużlowców. W kolejnych ujęciach widać, jak przejmują oni stanowiska pracowników firmy. Relację z przedsięwzięcia można było obserwować również na fanpage Ekantor.pl, gdzie Patryk Dudek publikował posty z życia firmy. Widać na nich między innymi Jarosława Hampela zaangażowanego w programowanie, a także Piotra Protasiewicza, zmagającego się z wykresami, danymi makroekonomicznymi i… kanapką. Efekty jego pracy zostały opublikowane w formie komentarza walutowego, który w osobliwy sposób połączył dwa tak odległe światy – finansowy oraz sportowy. W notce o autorze można było przeczytać m.in., że jego pasja do ekonomii “narodziła się niespodziewanie i równie niespodziewany okazuje się sposób, w jaki reaguje on na sygnały rynku Forex.” Czas publikacji przypadał na dzień po wyborach we Francji, dlatego w jego analizie nie zabrakło wpływu tego wydarzenia na rynek walutowy
– Tuż przed metą szprycą oberwali François Fillon i Jean-Luc Mélenchon, w związku z czym podczas rewanżu zaplanowanego na 7. maja spotka się dwójka kandydatów – Emmanuel Macron i Marine Le Pen. Zwycięstwo w pierwszym meczu centrowego kandydata poprawiło nastroje na europejskich trybunach i sprawiło, że kurs EUR/USD wystrzelił spod taśmy sięgając wartości 1,08 – zaznacza “młodszy analityk walutowy” Piotr Protasiewicz.
Można działać nieszablonowo, także w finansach
Inicjatywa została bardzo dobrze przyjęta, nie tylko przez kibiców. Film w zaledwie kilka godzin zyskał 15 tysięcy wyświetleń a liczba ta wciąż rośnie. Projekt, choć przede wszystkim był gestem w stronę miłośników czarnego sportu, to okazał się również doskonałym sposobem na przybliżenie, tak niekiedy trudnego w odbiorze języka finansów.
– Branża finansowa narzuca pewne, dość sztywne ramy działań marketingowych. Tutaj liczy się przede wszystkim budowanie relacji opartej na zaufaniu, a próba wyjścia poza te ramy może okazać się ryzykowna. Niewiele firm się tego podejmuje, dlatego potencjał mediów społecznościowych w świecie finansów jest wciąż niewykorzystany. Myślę, że udało nam się znaleźć równowagę by zaoferować naszym odbiorcom nieco przystępniejszą treść, nie tracąc przy tym wiarygodności. Komentarz walutowy opublikowany pod nazwiskiem żużlowca – choć momentami wywoływał uśmiech – to jednak zawierał konkretne, sprawdzone informacje – mówi Adam Trześniowski, kierownik marketingu w firmie Ekantor.pl.
Film jest kolejnym przedsięwzięciem Ekantor.pl i Falubazu Zielona Góra od czasu objęcia sponsoringiem tytularnym klubu. Kibice od tego momentu zaskakiwani są pomysłami promującymi tę współpracę. Wśród wcześniejszych akcji warto wymienić m.in. udekorowanie aut balonami na jednym z zielonogórskich osiedli, a także robiącą wrażenie iluminację wyświetlaną na budynku firmy w centrum miasta.
Trzech zawodników drużyny Ekantor.pl Falubazu Zielona Góra postanowiło zostać pracownikami internetowego kantoru wymiany walut. Piotr Protasiewicz, Jarosław Hampel i Patryk Dudek to żużlowcy, którzy na jeden dzień przejęli stanowiska u tytularnego sponsora swojego klubu. Podsumowaniem akcji jest film relacjonujący przedsięwzięcie pod hasłem “Jedna drużyna, jeden kierunek”.
Na początku tygodnia Pepe, Hampel i Duzers zapomnieli o kevlarach i ubrali się w firmowe koszulki. Stadion zamienili na biurowiec w centrum miasta, natomiast motocykle na klawiatury.
Tak wygląda praca w kantorze internetowym z przymrużeniem oka
“Co by było, gdyby zawodnicy Ekantor.pl Falubazu pracowali u swojego sponsora tytularnego?” – takie pytanie rozpoczyna krótkometrażowy film z udziałem zielonogórskich żużlowców. W kolejnych ujęciach widać, jak przejmują oni stanowiska pracowników firmy. Relację z przedsięwzięcia można było obserwować również na fanpage Ekantor.pl, gdzie Patryk Dudek publikował posty z życia firmy. Widać na nich między innymi Jarosława Hampela zaangażowanego w programowanie, a także Piotra Protasiewicza, zmagającego się z wykresami, danymi makroekonomicznymi i… kanapką. Efekty jego pracy zostały opublikowane w formie komentarza walutowego, który w osobliwy sposób połączył dwa tak odległe światy – finansowy oraz sportowy. W notce o autorze można było przeczytać m.in., że jego pasja do ekonomii “narodziła się niespodziewanie i równie niespodziewany okazuje się sposób, w jaki reaguje on na sygnały rynku Forex.” Czas publikacji przypadał na dzień po wyborach we Francji, dlatego w jego analizie nie zabrakło wpływu tego wydarzenia na rynek walutowy
– Tuż przed metą szprycą oberwali François Fillon i Jean-Luc Mélenchon, w związku z czym podczas rewanżu zaplanowanego na 7. maja spotka się dwójka kandydatów – Emmanuel Macron i Marine Le Pen. Zwycięstwo w pierwszym meczu centrowego kandydata poprawiło nastroje na europejskich trybunach i sprawiło, że kurs EUR/USD wystrzelił spod taśmy sięgając wartości 1,08 – zaznacza “młodszy analityk walutowy” Piotr Protasiewicz.
Można działać nieszablonowo, także w finansach
Inicjatywa została bardzo dobrze przyjęta, nie tylko przez kibiców. Film w zaledwie kilka godzin zyskał 15 tysięcy wyświetleń a liczba ta wciąż rośnie. Projekt, choć przede wszystkim był gestem w stronę miłośników czarnego sportu, to okazał się również doskonałym sposobem na przybliżenie, tak niekiedy trudnego w odbiorze języka finansów.
– Branża finansowa narzuca pewne, dość sztywne ramy działań marketingowych. Tutaj liczy się przede wszystkim budowanie relacji opartej na zaufaniu, a próba wyjścia poza te ramy może okazać się ryzykowna. Niewiele firm się tego podejmuje, dlatego potencjał mediów społecznościowych w świecie finansów jest wciąż niewykorzystany. Myślę, że udało nam się znaleźć równowagę by zaoferować naszym odbiorcom nieco przystępniejszą treść, nie tracąc przy tym wiarygodności. Komentarz walutowy opublikowany pod nazwiskiem żużlowca – choć momentami wywoływał uśmiech – to jednak zawierał konkretne, sprawdzone informacje – mówi Adam Trześniowski, kierownik marketingu w firmie Ekantor.pl.
Film jest kolejnym przedsięwzięciem Ekantor.pl i Falubazu Zielona Góra od czasu objęcia sponsoringiem tytularnym klubu. Kibice od tego momentu zaskakiwani są pomysłami promującymi tę współpracę. Wśród wcześniejszych akcji warto wymienić m.in. udekorowanie aut balonami na jednym z zielonogórskich osiedli, a także robiącą wrażenie iluminację wyświetlaną na budynku firmy w centrum miasta.